Vol verwachting

Net uit de doos en een probleem? Stel hier je vraag.

Vol verwachting

Berichtdoor Lucas » Do 29 Jul 2010 13:40

Hey jongens, ik schaf me binnenkort een touch en een NAS710 van Synology aan. Vandaag heb ik een vaste computer gekoppeld aan Logitech Z5500 waarop ik via itunes mijn muziekcollectie afspeel. Werkt prima, alleen maakt de computer teveel herrie en wil ik backup.

In afwachting van de NAS heb ik al even door deze forum gesurft en interessante info terug gevonden ... toch heb ik een zorgekind :roll:

Mijn biblioteek vandaag bestaat uit 20% mp3 en 80% itunes formaat. De albumcovers in itunes verschijnen automatisch. Als ik nu dit geheel op de NAS plaats, squeeze server hierop laat scannen, de touch aansluit ... wat ga ik dan zien ? Jullie spreken van een aparte jpg per folder, vandaag staat die daar niet ...

Ik hoop niet dat ik al m'n CDs opnieuw moet scannen. Wel kan ik in afwachting van de NAS nu al mijn mappen aanpassen. Is er een tool of tip om door de mappen en bestanden te scrollen om te zien of alle nodige gegevens aanwezig zijn ? Op die manier kan ik later gewoon alles op de NAS zetten en klaar ermee. Ik heb nu vakantie en wat tijd, vandaar ...

Voorlopig heb ik squeezebox server op mijn laptop geinstalleerd, maar daar krijg ik geen view natuurlijk, daarvoor is de touch vereist.

TXS voor jullie advies
Gebruikers-avatar
Lucas
Member
Member

Squeezebox: GEEN
Print dit bericht

Re: Vol verwachting

Berichtdoor harmony895 » Do 29 Jul 2010 14:46

Als je bij het taggen van de mp3 het hoesje hebt meegeven, dan is folder.jpg niet nodig.
Groetjes Henk.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
harmony895
Site Admin
Site Admin

Squeezebox: Squeezebox Classic,
Squeezebox Radio & Squeezebox Touch.
NetGear Duo 2TB Nas.
Harmony 515, 895 ,One, 1000, 1100 en 900.
Plasma Panasonic 42PZ85
Muurbeugel-Vogel-Glider
Yamaha RX-V3900
L.S. Final 400i en 300i als Rear
Center B&W
Subwoofer Heco.
MD en Cd van Yamaha
HD Recorder LG
Acer L5100TV Media Center
Verlichting:
JB Light Manager Pro.
Diverse Klik/Aan-Uit, FS20 systeem.